Известие

Collapse
No announcement yet.

Джанти 17'' за 156 , стават ли ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ludkanar
    за разхода със сигурност го вдигаш и няма датисе набира както преди щее много тромава,иначе щее със страшна визия
    Откъде накъде ще е по-тромава

    То тогава фераритата треа да са най-тромавите коли
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Блог за работа и кариера

    sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Коки
      Първоначално публикувано от ludkanar
      за разхода със сигурност го вдигаш и няма датисе набира както преди щее много тромава,иначе щее със страшна визия
      Откъде накъде ще е по-тромава

      То тогава фераритата треа да са най-тромавите коли
      И аз това се чудя, но щом разбирачите така казват....
      А 159ТI 1,9 дизелче с нейните 19-ки сигурно е мноо умрел кон
      2014: Deutschland über alles

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Коки
        Първоначално публикувано от ludkanar
        за разхода със сигурност го вдигаш и няма датисе набира както преди щее много тромава,иначе щее със страшна визия
        Откъде накъде ще е по-тромава

        То тогава фераритата треа да са най-тромавите коли
        големи гуми,големи джанти,по-трудни маневри колата става мн по тромава особено 1.6 при 1.8т.с. не трябва почти да се усеща ,но при по малките двигатели се пробвай да извъртиш гуми със 17-ки айде успех и честито за джантите
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD '99

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Коки
          Първоначално публикувано от ludkanar
          за разхода със сигурност го вдигаш и няма датисе набира както преди щее много тромава,иначе щее със страшна визия
          Откъде накъде ще е по-тромава

          То тогава фераритата треа да са най-тромавите коли
          ех тия Ферарита с 1.6 120к.с. мотори)

          аз съм карал 145цата 1.6 ТС 120к.с. със 205/50 Р16 - и мога да кажа че се усещат адски много,като спъване на колата

          1.6 атмосферния мотор е с много нисък въртящ момент и особено на потегляне и в ниски обороти се усеща много
          но визията е готина, стабилността в завой на магистрала е по-добра...

          гумите са по скъпи .. абе няма само хубаво

          по големите мотори, с по голям момент в по малка степен усещат разликите в гумите е например JTDто, от 215/55 Р16 до 235/45 Р17 разликата във вървенето е минимална...
          '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
          '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
          '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

          Comment


          • #20
            Аз минах от 185/65/15 на 205/55/16 и разликата при тръгване е никаква. Иначе колата ми се струва по-стабилна и има много по-добри спирачки, но с нови гуми няма как иначе да е. За визията няма кво да се коментира

            ПС: Някой знае ли как се променя клиренса на колата, при тези размери? Сега ми се струва по-висока, щото не закачам кората на дупки, където преди закачах, но преди карах редовно с меки гуми (калпави майстори).
            2014: Deutschland über alles

            Comment


            • #21
              разликата е основно в стабилността на колата. има разбира се и в ускорението. с промяната на размера на гумата и джантата променяш съответно и инерционните характеристики. колата ще стане по тромава но значително по лесно ще поддържа скорост. ще ти се качи разхода на градско каране но ще падне на дълъг път, където не ти се налага да спираш и ускоряваш. аз лично карам зимата със 15-ки а лятото със 17-ки,
              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
              sprint tropheo
              155/1.8
              156/2.0 Selespeed

              Comment


              • #22
                Ще я спъне малко и ще харчи малко повече.Но нищо фрапиращо.По-скоро вземи на впредвид , че ще вози доста по твърдо, и че има шанс ако сложиш 225/45/17 размер гуми да ти опира(на мен не ми опираше но на доста хора им) и че ще трябва да караш кат консомолче по дупките, че иначе ша изправяш джанти и ще сменяш тампони 2 пъти по бързо.Доказан майстор ме убеждаваше преди, а и после сам се уверих че главините,тампоните и носачите се износват някъде от 2 до 4 пъти по-бързо с по големи джанти.
                НО това е цената за готината визия и всички я плащаме без да се замислим.
                П.С. Мисля че никоя седанова алфа до 2.0 куб. и 2.4 дизел не е направена за повече от 16", в книжката си го пише.От 2.5 В6 производители допускат и 17".
                настояща - BMW 3er
                ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
                ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Amorphis
                  Мисля че никоя седанова алфа до 2.0 куб. и 2.4 дизел не е направена за повече от 16", в книжката си го пише.От 2.5 В6 производители допускат и 17".
                  Е никоя освен 159-ката
                  2014: Deutschland über alles

                  Comment

                  Working...
                  X